Followers

Monday, August 23, 2010

shit! perasaan pe plk pepagi nih!


bodo giler!, huh!
time ni tetibe rase cam sunyi giler weh!, giler arh!,

FIKIR MASA DEPAN....

aku takot nk berhadapan dgn hari esok!
byk sgt dugaan nk tempuh!, serius takot... tp... bile aku dpt rasekan ALLAH TAALA sentiasa ade di sisi aku.. aku rase confident nk berhadapan dgn sume tu...

pada ayah!, kakak2!, abang!, aku syg korang semua... x tau nk ungkap mcm mane lagi... aku btl2 risau kan semua... aku berusaha yg terbaik tuk family kite... kite x ramai adik beradik... ni je yg ade....

pls pade korang sume, kite jage la ayh kite baik2, ayh x sihat skrg... kite dh x de mak... ayah je yg kite ade skrg....

fuhh! tgk muka ayah, bleh menitik air mata secara tibe2 weh!, sumpah x tahan...
aku x tau nk wat camne lagi bagi dia bahagia.... aku men redah je... yg aku tau aku wat seikhlas hati aku je...

byk benda yg jadi sejak2 akhir ni... dan benda yg lepas tu kite jgn la mudah melatah... jadikan 1 pelajaran, pengalaman untuk menempuh kemudian hari...

wlwpun family kite x sama mcm family org lain... tp family kite ade cara tersendiri untuk terus bahagia.... jgn same kan family kite ngn family org lain.... mereka dgn cara mereka... kite dgn cara kite....faham tu kan... hurmm...

HAKIKATNYE, KORANG X TAU PUN PE YG AKU CERITA NI.. SB KORANG X BACE PUN BLOG AKU....

hahhahahahahhaa...
x pe lah.. kt cni je lah aku nk luah segala.... mekasih blog aku yg tercinta... sedikit sebanyak blog ni byk meringankan beban aku.. meluahkan segala isi perut, jantung pisang, limpa, paru2 sume kt cni... huhh!!

THANKS AGAIN MY LOVELY BLOG!..

hakikatnye... blog ni je yg kekal ngn aku... kan...kan...

arh! dh merepek dah ni ..tadi sedih sgt!.... masni2!, main byk lah kau ni ROTAN KANG TAHU LAAAA... hahahhaha....

* penah tgk x citer ni... best kan.. papa dia sayang btl kat dia...hahhaha..

No comments: