Followers

Monday, August 9, 2010

degil!!

kau ni degil la masnie!!!, dah pesan kan jgn amik tau.... kau degil!, nk amik tahu jgk!, tgk kan dah sakit hati... hurmmmmmmmm.... benci lak kadang2.... jom bwk aku g duk dlm gua la sng... x jmpe org... x sakit hati... jmpe binatang2 kt gua tu pun lagi bagus.... huhhhhhh!!, sume x kena... uwekk!! benci btl...

dh settle 1 masalah, datang plk masalah yg lain.... kalu aku tau.... aku x nk settle kan mslh..... biar je mcm tu.... x de la byk sgt masalah aku dpt nt....hikhikhik... boleh ke mcm tu... hahahahaa... wat ever!, arh!,

to masnie sayang! :
pls ignore ur feeling yg stupid2 tuh!, waste ur time tau x!, better u thinking about ur dad, family & frends!, cayok masnie! u can do it larh!,

(KATE2 SEMANGAT UNTUK DIRI SENDIRI... SEKIAN TERIMA KASIH)

No comments: