Followers

Wednesday, August 18, 2010

terasa hati!

tgk tajuk korang jgn fkr aku majok plk... x de lah.. bkn aku... tp aku tlg wakil kan beliau je hehe...
bkn pe wei... aku memahami perasaan beliau... beliau darah daging aku... masakan aku tak x tau pe yg terbuku dlm hati beliau...

terus terang aku kate kan... aku dpt rase raya tahun ni kalu blk kg mesti x seronok!, mst byk dugaan dan rintangan beliau nk tempuh... x pe...x pe!, aku sentiasa akan berada di sisi beliau... biar la org nk kate ape pun.... tapi aku cam sedih jgk la... darah daging yg lain mcm dh x suka ngn beliau... isk!, ikutkan hati, x nk je blk kampung tahun ni... tapi... arwah mak disana.... dan aku x penah lupekan arwah mak... wlwpun aku jauh di KL ni...
ikutkan hati jgk!, nk je aku blk kg skrg jgk... nk ziarah kubur arwah mak... nk menangis puas2 nk bercerita kt arwah mak ttg pe yg dh jadi... aku tau arwah mak mst memahami jgk... huk!, sedih laa.... (ketika dan saat menaip ini aku menangis terkenangkan arwah mak, al-fatihah)

sampai ke satu tahap aku dh tak tahu nk megadu kt sape lagi... yg ade pun.... mcm x de je.....

(slalu janji akan slalu nk dgr citer aku... tp....kau mungkir!, aku x nk pape pun dari kau... sb aku sedar sape aku... cume aku nk seseorg mendengar cerita aku... tp..... x pe lah... aku fhm... kau sibuk!, hakikatnye.... aku tak kenal sape kau... mane mungkin kau nk buang masa bersama aku kan!, x pe lah... aku fhm semua tu..)

* hikhikhik... comel btl dak tecik neh! rase cam nk gigit jerk!...

No comments: