Followers

Monday, April 18, 2011

ahad di IKANO + THE CURVE + IKEA & DATARAN MERDEKA!.... ;)

heeeee.... semalam, dah x tau wat pe kt umah... ajak en.syg kuar lah!.... b0san!!

nk kuar.... tpi x tau nk g mane....last!....a ku plan nk p IKANO... nk cri kasut!.... cari punya cari... x jmpe pun kedai tu.... sedih btl!.... hukkk!!

dah alang2 ade kt IKANO, en.syg ajak p the curve plk!.... ermmmm...ok!, j0m jela.... jejalan kt sana.... lepak2 jap!... pastu!... gerak p IKEA plak!..tetibe rse nk mkn meetballs lagikkk!!!... nyummmehhh!!... kali ni aku blanje en. syg... sb semalam dengan beraninya dia mai umh aku jmpa family aku... heeee.... ;)

so, lama jgk la lepak kt foodcourt IKEA tuh!.... mcm2 benda kami buat!.... hahaha.... tetibe memasing cam sengal giler je time tuh!... gelak2 x hengat!.... hahaha....

agak2! cam dh lama sgt lepak kt food court tuh!, en.syg tnye nk g mane plk nih... xkan nk duk cni smpai sok pagi!.... hikhikhik... pastu aku fkr nye fkr!... tetibe rse nk g lepak2 kt dataran mereka plk!.... tah pape je idea ni.... ngeee... pastuh!... en.syg pun on ajer!... pe lgi.... trus la gerak ke sana.... hehehe...

kt bawah ni ade la skit gmbr2 kami kuar smlm.... j0m! tgk! macam2 adaaaaaaa! :P

 * bang!!!....minyak! rm20 yer!...tlg isi kan skali!....mekasih!!! :P



 * dgn semangatnya aku kaco dia isi minyak.....hahahhaha!!! :P


 * teringin nk makan mangga yg muda + rangup nih!... ngidam kalahkan org ppuan mengandung!!!! :P


 * time nih lepak kt the curve jap!...sembang2...dia nk merokok la plk!...adoiii!!

 * aku pun pe lgi...snap gmbr 1!!!! :P




 * kt IKEA... mkn meatballs pulak!!!..  :P


 * al-kisah cincin ku patah!... bdk mucuk aku ni yg dengki!!... nk cuci permata  tu smpai patah!...hampeh btl...seb baik rm5....kalu rm5ribu!... time tu jgk aku suh ganti!!!.....hahahha...

 * dia buat dh muka hudoh dia tuh!


 *ok! tgk muka si cantik ni....x mcm muka org kt atas tu!...hudoh! :P


 * ingt hansem ke? bajet org nk mintak no fon kt awk ke bdk bucukk!!!....jgn pasannn! :P



 *lps mkn meatballs....masing2 dh mcm dugong... dh nk termuntah sb muak sgt!...hahahha... p la bli kopi plk...! :P


 * kejam blt...bankrap foodcourt nih!....punya la byk amik sugar & cream....hahahha... kenyataannya....kopi tu sgt la pahit!!!...wekkk!! :P


 *muka cantik! :P



 *muka hudohhh!! :P




 *....nk jgk bergambar berdua!!! ;)


 * penyamun tisu!!!!!hahahhahaha... siasat tgn sape tuh! :P



 * kusyuk!!!!... sedap x ai buatkan kopi tuh! :P


 *...hahahhaa...ganas tak aku...esok tgk la paper kosmo!... sorang awek blasah pakwe dia! :P


 * ni kat dataran plak...dah lama x dtg sni...dh cantik dah dataran nih...bangunan ni berkaler2...cantik benoooo!! ;)


 * ni warna biru plak!;)


 * tu asl mulut cam cencorot tuh!... kwn ngn tikus per! :P


 *haaaa... dh ok pun mulut tuh!... bru la cute! :P

ok itu saja!
THE END! ;)




No comments: