Followers

Thursday, April 21, 2011

restuilah hubungan kami...



saya...tengku masni binti tengku noor... berjanji...akan menjaga hubungan saya dengan fadhil ahmad bin nawi dengan baik.... segala ujian, dugaan dan rintangan kami akan tempuh bersama2... aminnnn...hukkk...sebak la pulak! :(

YA ALLAH, kau restuilah hubungan ini... harap sgt hubungan ini kekal hingga ke ahkir hayat, bahagia dunia dan akhirat... rasanya, dia dah diciptakan untuk ku.... tak salah orang dah... hukkk... selesa, bahagia dan happy sgt bile bersama dgn dia.... sgt memahami, sgt mengambil berat kt budak gem0k dia ni...hukkk... mekasih  syg... love u so much!...hurmmm...

kite sama2 doakan hubungan kite ni kekal tau... doakan jugak murah rezeki kite... mudah segala urusan...aminnnnnnnnn..... 

saya sayang dia sgt2... kalu saya rindu dia....saya mesti nangis2... ;'(

2 comments:

Anonymous said...

aminnnn..mintak termakbur doa kite kan..same2 selalu berdoa semoge kite bahagia pai ke akhir hayat..pai kite kawen..huhuhu..xsabar..tgu saat tu..hehehehe

tengku masni said...

aminnn... abg jge syg elok2 tau.... heee...abg x yah jge dah... sb abg dh besaaaaa.... hikhhikhik.... love u mudak mucuk!!!... :)