Followers

Monday, April 25, 2011

saya gigit pipi diaaaa...

Hehehe.... Baca tajuk kt atas tu cam exited giler kan nk bce.... Hakhakahak... Sbnrny aku tgh bosan giler ni... tetibe rse cam nk updated blog plk memalam nih... dh lama gile x updated memalam camni... Yg plg best tu... tgh menaip kt ats katil sambil golek2..urhhh...syoknyaa..... huhuhuh... 

Ermmm...time ni rse cam sakit perut giler... sb tgh period... haihhh... pastu tdi masa nk blk keje boleh plak kak ct a.k.a bos aku call suh wat keje... urhhh... Memang x nk wat la kan... dh abis masa keje... mls aku heh nk wat keje lgi... huhuhu... jahat x aku... hihihi... dah2!, jom tgk pic org kne geget dgn aku !... hahahha... :P

*tetibe aku rse pipi dia mcm peha ayaammmmmm.... yg sgt lazat!.... nuymmm...nyummm... trus aku ngap!... gigit diaaaa!!.... hahahha.... sory.... saya sengaja buat!....hekhekhek... :P

nmpk x aku bulatkan kt pipi dia tu...kesan aku ggt dia la tuh!, tpi x bpe nmpk sgt....ngeee... padan mukaaaaa! :P

love u so much budak mucuk!... mmmuuuuaaahhh! ;)

No comments: