Followers

Monday, April 25, 2011

masak memasak lagi!! ;)

hehehehe... sabtu baru ni.... mmg exited lgi nk masak kt umh tuh!, kebetulan sabtu  keje half day je... so, blk je keje trus masak!, sbnye ayah nk blk mkn dlm kul 2 ptg...ngeee...
so, aku pun pe lgi.... terus la mulekan operasi...heheheh...

nak tgk tak aku masak pe!... sbnrnye aku  pun x tau aku nama menu yg aku masak pada hari tuh!....hahahaha.... jom tgk kt bwh ni...ngeee... masak simple jerk! ;)


haaaa....ni la menu untuk hari sabtu tu... ermmm...aku letak nama... ikan sweet sour tak ikut S.O.P ok tak!....hahahha... rasa dia manis2 skit, masam2 skit, pastuh, sume ade kt dlm makanan tuh...sayur ade kuah ade...ikan pun ade.... 3 dalam 1...hahahha....ok tak!.... mcm yg aku bgtau pada entry yg lepas tu laaa...ayh kan x suke mkn lauk byk2...nt dia x tau nk mkn yg mana 1...huhuhu.... so, aku goreng tauhu telur tu..untuk ayh jgk!...sebab dia lembut...ngeee...

dah penat2 masak.... last2 ayah blk dia bgtau dia dh mkn kt umh kwn dia...... eeeeee.... benci tau!... penat ai masak sedap2 nih!...pastuh, trus msj kt en.syg.... aku msj dia aku majok ngn ayah.... dgn en.syg pun aku majok jgk!.... hahaha... x pasal2 dia2 skali kne... hekhkhek.... :P

No comments: