Followers

Monday, April 18, 2011

en.syg datang umh... jmpe family aku! ;)

heeee...assalamualaikum....

selamat hari isnin kwn2!... x sabo bebeno teman nk updated blog nih!...;)

kali ni citer psl... en.syg mai umh aku laaaa.... jmpe ayah!!!... hehehhee... sabtu mlm bru ni... seperti yang dijanjikan... dlm kul 9 mlm... en.syg sampai kt umh aku.... semangat aku menunggu dia dpn umh tuh!... hahaha...

ptg tuh x yah citer la kan!... x ckup tgn aku dibuatnya.... sb siap2 nk masak!... al maklum le... boyprend ai nk mai umh ni... nk knl2 ngn family ai... ;)

mmg kami berdua, masing2 jantung dok dup...dap...dup...dap.... hahahha.... en.syg la cuak!!.. tpi still lgi leh cover la... macho la konon... wekkk!!

sampai2 je... trus aku ajak masuk umh... knlkan dgn kakak aku, ayah, abg ipar, dan abang aku,.... cehhh... cam skema giler aku mlm tuh!.... pastu!... pembuka cerita... sure la kakak aku kan... sb mulut dia tu riuh skit... so, x de la si fadil tu cuak sgt kan... so, sembang punya sembang.... sekali2 aku duk usyar en.syg... tgk reaksi dia... nmpk cam nerves skit... tpi still boleh cover la.... hahahaha... 

so, dia sembang ngn kakak aku pun cam ok giler... kakak aku bkak citer psl pancing ikan la plk... mentang2 la dia setiap minggu g memancing kt pd.... kebetulan plk en.syg duk pd... pe lgi... kakak aku bkak la ctr psl memancing ikan nih!.... adoi.... seb baik la.... en.syg mcm byk pengetahuna jgk psl pancing2 nih.... so, boleh la sembang cam biasa kan... hehehhe... syabas2! :P

pastu... ayah cam diam je... senyum2 je.... heheheh... (boleh plk tgh taip ni aku senyum sorg2... teringat kenangan mlm tuh!...ngee) hek...hek...hek... :P
abg ipar aku pun riuh jgk... kne la ngn bini dia pun... huhuhu... so, leh la sembang sesama... ;)

tapi.... memang nk puji skit la... en.syg... mmg slumber je... mmg nmpk dia jujur dan jadi diri dia sendiri... suke tgk cara dia... ;)
hehehe.... dah2.... x leh puji lebih2..... nt dia pasan lebih! :P

oh!... lupe plk nk bgitau... en.syg dtg mlm tu ade la bwk buah tangan  skit... dia bawak sate!!! huhuhu.... ;)

kakak aku tnye bli kt mana sate nih.... dia ckp dia bli kt seremban... huhuhu... sume terkejut!.... sate dri seremban... boleh smpai ke kl....hebat tak!... hahahha.... ;)

ok!...tgh2 dorang sembang kt ruang tamu tuh... aku g la siap2kan pe yg patut kan.... bile sume dh ready... aku ajak la dorang sume mkn.... ;)

hehehe.. isk!... tpi en.syg rileks je tau mlm tu.... jeles btl aku tgk... huhh! :P

tgh2 mkn tu kakak aku tnye en.syg, sedap ke aku masak.... korang tau dia jwb pe? dia jwb... tah la kak... x tau nk ckp!...sengal je kan!!... hahahha... time tgh mkn, nasi en.syg dh abis... ayh suh tambah... tpi... tetibe dia malu2 biawak plk!... hikhikhik... trus kne paksa ngn abg ipar aku.... dia cedokkan nasi kt pinggan en.syg... hahaha... padan muke!... seb baik la... dia mkn habis.... hahahhaa... pastu... lps je dh kenyang mkn... tetibe en.syg ckp tomyam aku masin!... cehhh!!... tdi time lapooo... x de plk kate masin... bile dh kenyang boleh plk  bru tau masin!... sabooo je la.... hahaha... tpi hakikatnya.... mmg tomyam aku masin pun... wakakakaka!!!.. soryyyyy!! termasin skit... ahakz! :P

pas dh selesai mkn sume... ayah suh g kt ruang tamu... duduk la kt sna plk... sambil tgk af... layan je laaa..... pas dah sembang2... en.syg mintak izin nk blk dah.... aku pun... nk ikut dia blk jgk!!!..... hahahaha.... :P

hehehe... kebetulan kakak aku nk g kdai...aku ckp,xpe2...aku blikan tuk ko...hikhikhik...alasan nk g kedai... bli ubat nyamuk... aku pun ckp nk kuar jap g kdai ngn en.syg.... pastu ayh ckp ok..... aku pun kuar la kejap ngn dia... hehehe... pastu masuk je dlm kete... trus aku tnye... camne? ok x!... hahahhaa... dia ckp... ok!... dia rse lega sgt!.... huhuhu.... suke aku tau x!.... syukur alhamdulillah... semua berjalan dgn lancar.... nampak family aku pun cam boleh terima dia... ;)

syukur sgt2! ;) love u syg... mekasih sb sudi dtg umh saya..... ;)

ok!meh aku tunjuk gambar skit... x dpt snap byk la... sb bz kan... hehehe... ni pun curi jerk! ngeee.. ;)

 *...huhuhu.... nmpk tak en.syg kt tepi tu...ngeee... mereka tgh sonok mkn2..... aku plk kne jadi bibik!... hukkk!!... kejam btl! :P

* arh!... mak engku tu... sebokkk jerk!... bab mkn laju bebenoooo.... :P

*yeahh!!... ni la makanan hasil dari air tangan ku.... awwww!! ;) ade kisah di sebalik tomyam tu... tpi x pelah... dirahsiakan.... hahahhaa.... hanya aku ngn kakak aku je tau.... hikhik! :P

* ni la sate dari seremban..... buah tangan dari en.syg... heeee.... mkn x hengat dorang ni... penuh 1 meja.... hahahha.... ;)

so, tersangat la happy pada mlm tuh!... sumpah x de rase kekok langsung antara en.syg ngn family aku... heee.... sonok sgt!...

bak kata kakak aku... dia ok la... boleh masuk ngn kite semua.... ;)
awww.... kembang la montot budak mucuk tuh!.... wekk!! ;)

ok... itu saja...

thanks sgt kt family aku... bagi kerjasama yg baik... abg aku pun... thanks sgt... sb ko sudi nk join mkn skali... hehehe... thanks jgk pada en.syg.... isk!!... terima kasih la pada semua2 yg menjayakan majlis mkn malam pada malam tuh!... hiks!...

love u syggg... rsenye family syg dh terima awk!!... wekkk!!...

p/s : pasni turn aku plk jmpe family dia.... adoii!!!... ketar2 lutut nih!.... hukkk!!! ;(
harap semua pun berjalan dgn lancar.... amin..... ;)

2 comments:

tqahmisdar said...

dear, I tagged U.

http://tqahmisdar.blogspot.com/2011/04/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

=)

tengku masni said...

ok tq! ;)