Followers

Monday, April 11, 2011

dating lagiiii.... ;)

nyummmeyh!!!!...

sabtu lepas en. syg mai kl... hehehe... katenye nak melawat anak buah dia sb demam... ok lah... rindu sgt la kot kt anak buah dia tuh....almaklum la...anak sendiri x de lagi kannn... hihihi.... :P

then, sblm dia nk p tgk anak buah dia tu... sure la dia p jmpa aku dlu kan.... at least sekejap pun jadiii laaaa... :P

kiteorg just kuar mkn2..... pastu cam nk g jejalan jap... trus plan nk g selayang mall... en.syg plk setuju nk g... so, kiteorg pun trus la gerak ke sana... dh smpai sana... tetibe cam nk tnye en.syg, x m0 beli pape ke kt anak buah awk tu... dia ckp... alaaa... xyah laaa... aku pun!...pe lgi!!!.... bebel la blk kt dia... kalu dia x mo bli... biar aku je yg beli!... wekkk... :P

pastu bru la... nk ckp... yelaaaaa....yelaaa... kite bli sesame eyh!... ok!... sng je kan nk bgi dia setuju... hahahha.... :P

pastu servey nye servey.... still x tau nk bli pe... last2 p kt kdai cookies famous amos... bli biskut je tuk anak buah dia... hehehe... sb, aku ckp kt en.syg.... better kite bli mknan dri mainan... sbnye... bile kite bli makanan ni... kite bli dgn seikhlas hati... then dia pun mkn... bile dh jadi la darah daging.... kan... kan... pastu... insyaallah ape yg kami bgi tu diberkati... btl tak... cube korang fkr2 blk... hahaha.... ok! dah!dia pun kata ok lah kite bli makanan..... ;)

trus order... then.... beli.... hehhehe...

j0m jgk gmbr2 kami di sekitar famous amos tu yer.... ;)


 *s0mel tak sye....heee...pasannye.... :P

 *ni la hadiah dari kami untuk anak buah en.syg... ngeee...time pilih biskut nih...en.syg dh pening kepala dh... sb sy sgt cerewet... soryyyy... :P

 *tgk tgn si budak penyibuk tuh!.... hishh... kacau btl org nk amik gmbr... dengki la tuh... wekkk! :P

 *cantik2kan...suke sgt tgk... ;)

 * dipaksa dan terpaksa amik gmbr.... hahahaha... sory... terbuli awkkk!! :P

 * hehehe...yg ni pun aku snap jgk!... ;)

*nyummmeyh!!!.... suke sgt gmbr ni... heeee... ermmm.... aku tanpa make up... pucatnyaaa.. atoiiii... jeles ng org sebelah tuh... asl dia lgi putih dri aku haaaa.... x adil nih!:P


ok da abis da.....bye... ;)


No comments: