Followers

Monday, June 13, 2011

DAH JEMU G WEDDING ORG!... HUWAAAA... ;(

assalamualaikum...
hai... 

lama kan aku  x hapdet blog nih... hihihi... bkn x mo update... tpi cam x dak point jerk nk st0ry mory kt cni... ;)

ni pun nk wat jgk entry sb dah lama sgt x berbelog... kang ilang plk peminat2 blog aku nih!... hushh!!! korang jgn lari tau... nangis aku nt... ssh pyh aku create kan sesuatu benda dijadikan hoby... tetibe nk lupe cam tu je kan... mmg kejam la kan... ye dak!... heee....

ermm... tgk la esok lusa ke aku updated citer best punya.... huhuhu... sweet moment tau!... hehehe.... tpi tuk entry kali ni just nk ngadu ckit jerk!... :P

ngadu psl per? ermmm... pasal, aku dh jemu dah... asyik g kenduri kawin kawan2, sepupu sepapat jerk!.... kenduri sendiri tah bila??? hahahhaa... boleh tak aku ngadu camtu.... ngeee... :P

bkn pe weh!, siyes dh jemu sgt, blk2 p kenduri org je... pastu berangan smpai ke negara china... hikhikhik..... last2, x jadi kenyataan pun... kalu jadi pun tah bile kan.... sb byk lgi benda  x di selesaikan lgi.... huhuhhu.... semangat nk kawin tu x yah citer ar kan!, ade stgh org marah... gedik sgt nk kawin awl2!!.... dh kawin tau la rse camne... huhuhuhu... tpi hal tu x patahkan semangat aku pun nk truskan perjuangan.... hahahaha... sb aku seorang manusia yg ingin mencuba, ape hasilnya tu kemudian ctr... hehehehe... dlm hidup kite sentiasa nk kan sesuatu yg baru kan...kan.... kalu hidup kite sentiasa pada tahap tu jerk!, mcm x de kemajuan la plk kan.... x kisah lah hasilnya baik atau buruk.. just tempuh je dgn baik... dan diiringi usaha dan doa... insyaallah, ALLAH permudahkan jalan utk kite... btl tak? :)

tpi kite sbg manusia hanya mampu merancang jerk!, ketetapan dan ketentuan... ALLAH saja yang tahu... kan.....kan... aku ngn en.syg pun sentiasa merancang kehidupan yg lebih bermakna dan diredhai ALLAH, dan mcm aku ckp, kami just mampu berusaha... yg nk tentukan semua hanya ALLAH, so far alhamdulillah, aku rse semua yang kami rancang dipermudahkan... syukur alhamdulillah, ;)

en. syg pun slalu ckp sabar, sabar, sabar, dan akan sampai masa kite nt... huhuhu... touching je dgr... kan... kan... hiks! ;)

ok tu saje nk ngadu... meh tgk pic bwh ni... pic dri fotog wedding sepupu aku... mmg canti k gmbr dia... mcm nk tempah dia je tuk wedding aku nt...huahuahua.... berangan lagikk!!!... :P


ok itu saja,
bye...
assalamualaikum... ;)

No comments: