Followers

Sunday, June 26, 2011

dah lama kan aku x bebel2 kt blog nih....

assalamualaikum...
hai korang,

cam dh lama kan aku x updated blog, ehehheee... tetibe rase mcm dh mls plk... byk sgt hal yg menghalang utk aku berbelog!, kt ofis pun mcm dh x leh nk on9 sgt, takot t kantoi ngn bos plk kan, kt umh pun dh xde tenet, tu yg kadang2 aku cam mls je nk updated blog... hehehhee.. padahal byk je pic2 yg aku  amik utk di story kan dlm blog ni... tpi tu lah, masa x mengizinkan... last2 pic2 tu pun dh basi dgn jayanya... hahahhahaa... :P

ok! mlm ni rezeki aku, sb dpt on9, mcm biasa, aku jadik penyamun line tenet org....bahahahaha... sape suh x ltk password kt tenet korang kan...tgkkk!!!...kan aku nk curik!...hahaha.. kepada tuan lot 112 harap korang halal kan la eyh penculikan line tenet korang ni... aku nk jgk tau lot 112 ni kt area mane...smpai skrg aku tak tau kt ne alamat umh ni... hehehhee...

ok! x mo citer byk lah, kang bosan plk korang bace... nantikan entry2 aku selepas ni keyh!, tgh rajin nk berblog ni... so, jgn spoilkan mood aku wahai line tenet!... line tenet ni mcm nyawa ikan jerk!, kang tgh sedap menaip tetibe line tak dak!... mmg la la mcm nk naik hantu kan...bahahahha... ok bye! ;)

No comments: