Followers

Sunday, June 26, 2011

Kisah cermin bilik ku senget!!

Assalamualaikum..
Hai korang…

Meh aku nk citer ckit kt korang al kisah cermin bilik aku senget!, atoiii… :P

Ceritanya berbunyi begini, pada satu hari, syuhada a.k.a BFF aku mai umh aku, dtg sje2 nk lepak la kan, so, dh kate lepak sure la masuk bilik aku, lepak2 sembang2 gelak2..gosip2…hahaha… oklah, time syok2 sembang je, syu ckp nk tumpang solat jap, ok la kan, g la mcm biasa… wat je mcm umh aku keyh!,hahahahhaa….

Then pas je dia solat, dia terperasan cermin aku tu senget!, aku plk… yg selama ni dok ngadap cermin tu x pasan plak cermin tu senget!, adoi… mata ke laut daaa… hikhik… cermin tu aku bli kt IKEA, mmg nmpk style la kan, kalu dpt cermin tu byk2 keping… lgi best!, tampal dlm bilik, so nt bilik akan jadi nmpk lebih besar… hehehe… disebabkan x berapa ade bajet aku pun just bli je la empat keping… x silap aku harga dia dlm 4 keping  RM19.90 kot… beh kurang la… hehehe…

Ok, jadi nya aku pun cam pelik giler camne plk cermin aku ni leh senget eh!, padahal gam dia still lgi kuat!, then, aku fikir, agaknya mungkin faktor cuaca kot, mmg dlm bpe bulan sebelum ni cuaca panas amat!, mgkn tu sb kot cermin aku jadi senget, gam dia cam dh cair,tu pasal dia jadi cam lari skit kedudukan dia tu, kononya nk g la betulkan blk cermin tu, tgk2 gam dia kuat giler, aku nk tarik nk betulkan posisi dia pun dh x leh, kalu aku tarik lgi kuat, risau gam tu akan tertarik skali ngn cat dinding aku tu kan, nt lgi la nmpk hudoh giler…

Last2, penyudahnya aku biarkan je la cermin tuh, yg aku risaukan skrg ni, takot dia terjatuh sendiri.. kalu dh jatuh, sure la berderai trus cermin tu… huhuhu… x tau nk betulkan camna lgi… biar je lah dia mcm tu… huhuhuhu…

Meh aku tunjukkan cermin sakti aku ni…heeehhehe… :P





 Dah buruk la plk, sb dia dh renggang, bila aku tgk muka aku kt cermin ni, muka aku mcm dh di belah2 pulak… hahaha… sgt tak selesa.. seb baik ade cermin sakti lgi 1, berhadapan ngn cemin petak ni…. huahuahua… sesungguhnya… bilik aku sgt la byk cermin… huahuahuahua… :P

cermin back up!...hahahha... :P

Ok  itu saja,
Bye..
Assalamualaikum… ;)

No comments: