Followers

Monday, June 20, 2011

JALAN2 LAGI...

assalammualaikum... hai...

tajuk entry kali ni... JALAN2 LAGI.... hahahhaa... every week keje jalan perabih duit je....hahahhaa... kali ni jln2 ngn family en. syg lgi... huhuhu... 

ermmm... family en.syg still lgi de kt kl ni.. hari sabtu bru ni, dorang g bercuti kt pd, tpi aku x ikut pun...hehehe.... aku just ikut dorang p jln2 kt GM Klang je.... hehehehe... cam risau jgk kan, blm ade pape lgi ngn en.syg dh kuar kehulu kehilir ngn family en. syg... mcm x manis la plk kan... (pdhal kuar ngn en.syg berdua boleh plk...bahahah...) bkn pe wei, risau jgk kan... kalu boleh xmo lah slalu kuar camtu kan.. naik segan dh aku nih... bkn maksud family en.syg x best.... mereka sgt la best, hapening giler, tpi emmm... korang fhm sendiri la eh, x tau nk explain camne...hikhikhik... :P

ok x pe lah, rsenye pas ni x slalu dh kot hang out mcm ni... ni pun kebetulan je, family en.syg mai cni sb cuti skolah kan...jadi ni je lah masanya nk dtg kl, jln2, kebetulan plak, time ni la yg en.syg rse dia nk knlkan aku kt family dia, ermm... simple je sebenarnya, pendek kata, belum cuba belum tahu....hahahhaa....

ermmm... aku ngn family en.syg dh ok dah, dah 2 3 kali jmpa, so, dh knl la kan, kite tgk plak turn en.syg ujung bln 7 ni plk... hahaha... camne dia boleh beramah mesra x ngn family aku...hiks! ;P

ok!, aku bkn la nk ctr psl ni sgt pun, tujuan aku nk wat entry ni aku nk tunjuk kat korang pic baekkkk punya!!...hahahaaa... nk tau pic ape? moh  tgk bwh nih!.... ;)
**yeah!!! ini la dia en.syg sayaaaa... dia main tipu weh!, masa kt GM klang tu, dia x jalan2 pun, patot asyik ilang jerk!, rupenya dia masuk dlm kete pastu dia tidoooooo... sengal je kan... katenye ngantok sgt... x tahan dah.... x peduli dah family dia nk bersoping ke ape ke... yg penting dia nk tido.... sengal je... kan....kan... :P

p/s : sian dia letih... hehehe... seb baik dpt jgk tido 10 mnt... bagun je tido, dia ckp nk drive blk tganu ni boleh ni... mata dh x ngantok... dpt tido 10mnt jadi la... hahahaah... ade jgk org mcm tu kan...isk2!... :P

ok itu saja,
bye...
assalamualaikum... ;)

No comments: