Followers

Friday, June 17, 2011

layan perasaan

assalammualaikum
hai korang... ;)

ermmm... nk buat entry ni mkn masa yg lama sgt, aku pun tak tau npe... hehehe...rse cam byk benda nk ctr... tpi, 10x aku bkak new post, 10x jgk aku cancel... hehehe... mood x bpe ok... mood pun memainkan peranan tau kalu nk tulis blog ni... x cye korang p la tnye  blogger2 lain.... huhuuh.. kalu x de mood, mmg simpan je la story2 korang tu, tgu mood dh ok, bru la korang akn luah bebanyak kt blog nih.... hehhehe..

ermmm... mood hari jumaaat ni mcm miss kt en. syg je.. cam dh lama giler x jmpa... huhuhu... pdhal bru mggu lps jgmpa... hikhik... ngengade kan... kan... :P

mlm tdi rse mcm sje2 nk majok ngn en.syg... tpi... harap maaf yer, anda x dilayan... sikit pun dia x heran!... hahaha... wat sakit hati aku jerk!.... sabooo je lah, then, mlm tdi msj2, tetibe diam trus, majok nye psl... bkn pe pun, aku rse cam dh lama giler x majok ngn dia.... hahaha... so, smlm konon2 nk majok la kan... last2! amik kau.... dia wat bodo je... ko nk majok ke, nk mrh ke... nk mengamok ke.... lantak kau lah... x de de dia nk lyn...  aku plk, konon2 nk keras hati, diam trus, wat hal sendiri, layan ctr korea full house, baru cd 1, aku dh nangis2, sedih2 cam ape jerk!, touching giler tgk ctr tuh!, hahahaha... perasaan.... perasaan... huhuhu... sesungguhnya en.syg je tau aku camne... tu psl dia wat bodoh je... errr.... benci btl!... wekkkk! :P

ermmm... sblm tgk ctr full house tu, ptg tu aku lyn ctr nora elena... last episod lgi tuh!, sure la tepat kul 7pm aku dh terpacak dpn tv tu kan... heeee... ctr nora elena pun best gak!, fuhhhh!!! x tahan tgk kehenseman aaron aziz!, giler arh!, dpt asben camni.. mmg sumpah setia smpai mati beb!, punya la romantik, caring, take care,huhuhu.... persoalannya, ade ke lelaki sebaik aaron aziz tuh!, ce aku compare kan ngn en. syg!!!... hakhakhak... sure la en.syg lgi caring... hushh!!.. caring ooo... take care!!!!!... romantik!, aah... romantik oooo... hahaha... ok lah!, hanya aku je yg tau kehebatan en.syg tuh!.... wakakakka... x leh nk compare ngn org len... hikhikhik... :P

 jom lyn pic aaron aziz jap!... hehhehe... ;)

 **...kalu korang nk tau, aku mmg suke sgt lelaki yg watak dia serius!, matang!, dan mengambil berat!, dan aku suke jgk, lelaki2 yg muka serius... agak mocho skit lah... hahaha... ok nk tau tak sb ape aku suke lelaki yg mcm ni? jom baca bwh lgi... hihihi...

 ** ok tgk pic2 ni... aaron aziz sgt la serius mukanya... klau tgk ctr nora elena plk, bile dia bercakap, mcm x bkak mulut jerk!, so, mmg muka serius la kan... mmg rse takot sgt!....

** tpi bgi aku, lelaki mcm ni la lagi gentleman tau!, mereka mmg ssh nk take care, romantik, dan caring, cumaaaaaaaaaaa!!! korang akan dpt romantik dll nya tu dlm masa2 tertentu je... hihihihi... fhm x maksud aku, bila dia romantik ko akn terkejut!, sb sblm ni ko syak dia ni sorg yg tegas, serius dan sebagainya, tpi, bila sekali dia romantik!, automatik korang akn cair... hahahaa.... sb korang x sangka2 pun yg dia seromantik itu!.... wakakakaka... btl tak...btl tak... sb tu kalu tgk drama atau filem, cth mcm ctr korea my girls, aku lbih suka dan minat watak mcm lelaki pkai kot, smart2,.. dan aku tak suke lelaki yg nmpkkan diri dia comel tau, cth!, ctr my girls jgk, yg lelaki pkai subang sblh tu.. pe tah nama dia.. aku lupe dah.. kalu tgk ctr tu, kwn2 aku lbh byk suke laki yg pkai subang sblh tu... beza ngn aku, aku suke plk lelaki yg muka serius...hahahha...sebabnya......... bce bwh lgi... :P

*** org yg muka serius ni... sekali dia senyummm... perrgghh!!...cair beb!, tgk  gmbr ats ni... aaron aziz dh senyum....cair tak korang tgk!...tu bru senyum skit jerk!... hahahhaa... kesimpulannya, org yg perwatakan serius ni, kalu mane2 wanita dpt dekat ngn dia, bgi aku dia sgt bertuah, lelaki mcm ni, dia x kan tunjuk sgt diri dia kt org tau, kecuali pada org yg rapat ngn dia, atau org yg dia cinta.... haaaa... camtu la, jadi... tu sb aku kate ppuan tu bertuah... sb dia je yg dpt melihat sume tu.... hihihihi... lelaki camni x kan mudah senyum ngn org... tpi ngn perempuan yg dia syg je dia akan senyum seikhlas hati dia.... huhuuh....

erm... mcm pnjg je aku ctr ni... korang fhm x? kalu x fhm buat2 fhm je la eh..pnt aku nk explain blk... hehehe...

ok lah, tu je lah nk bebel2, cam x de topik menarik je...kan...kan... baik aku chow dlu... hehehe... bye!

p/s : en.syg tak mcm ni pun wataknya... hahahaha... normal la tu, yg kite nk tu sure x kan dpt... yg kite x nk tu laaa.... asyik dtg sgt2!... hahhaa.... tp... en. syg ade different dia yg aku sorg je tau... huhuh... jadi aku boleh la jgk digelarkan  sbgai wanita bertuah jgk!.... kan...kan... hahahhaa... ok bye! :P

ok, itu saja,
assalamualaikum... ;)


No comments: