Followers

Wednesday, June 29, 2011

nak g makan punya hal!

assalammualaikum...

hai korang... kali ni aku dpt updated blog mlm... setelah beberapa purnama aku x berbelog memalm cenggini... hikhihkihk...

ok! mcm biasa aku pendek kan citer, meh baca kt bwh nih! ;)

tepat pukul 8.00malam...

dapat msj dari en.syg.... berbunyi begini... bawah2! :P



en.syg             -          syg abg kuar mkn dulu ni...

aku                 -          ok abg, hati2 tau.....

en. syg            -          abg nk g mkn je.... bkn g berlumba kete....

aku                 -          hahahahhaa.... g lah, jgn kacau syg kemas baju nih...wekkkk!!
                                 (ayat cover malu...bahahahha...)


p/s : sengal je kan... rse mcm nk ajak dia g main paintball pastu tembak dia byk2!... errrr... pas dpt msj dri en.syg tu, aku terfikir jap, x sesuai ke aku bgi ayat mcm tu???ermmm.... pape jelah.... hahahahhahaa... :P

No comments: