Followers

Wednesday, June 29, 2011

AIDA GADIS MELAYU DAH DPT BABY...TAHNIAH! ;)

assalamualaikum...

hai korang... entry kedua tuk mlm ni... tadi  dok belek2 fb, tetibe ternampak fb aida gadis melayu dpt 1 post dari asben dia... en.sepul... huhuhu... mgkin ade diantara korang yg tak tau aida gadis melayu tu berkahwin dgn saiful nizam ismail pembaca berita TV3... haaaa.... kan...kan... aku ctr ni mst korang bru tau kan...hehehe...

actually, aida ni tgh sarat pragnant... dan baru je ptg tdi beliau selamat melahirkan babygirl..hihihi.... tahniah la kepada aida dan saiful nizam... harap aida ngn baby sihat sokmo...hehehhe...

korang mst pelik npe aku dok sibuk sgt nk post citer hal org kan.... bkan la maksud nk menyibuk hal org... tpi... lepas aku terbaca post en. saiful pada wife nye... tetibe aku rse cam terharu giler weh!, asben dia btl2 menghargai isteri dia tau... kalu korang x caye... meh aku tunjukkan post en.saiful kt aida tu... seriusly sure korang pun rse jeles....pastu mcm nk suh asben/tunang/bf korang post mcm tu jgk kt fb korang....hahahahaa.... :P

meh tgk bwh ni...sumpah aku sukaaaaaa....!! ;)





haaaa... korang bace x ayat en.sepon bgi kt aida tuh!, romantikkan... huh!, betapa dia menghargai seorang wanita bernama isteri...iskkkk!!... en. syg!!!... nk jgk mcm ni... pasni bgi kt fb sye plk boleh tak....hikhikhik!!! :P

No comments: