Followers

Monday, March 14, 2011

bercuti di perak & penang!!


salam... hai reader ku yg tersayang... ;)

ade sape2 yg rindu nk bce blog aku yg terbaru tak? heeee.... mcm la ramai peminat sgt!... hiks! :P

x pe la... klau x de pun aku nk updated jgk... heee... =)

ok! ujung minggu bru ni aku p la jejalan ngn family aku... ermm... x semua family pun yg g... blk2 muka aku,ayah aku ngn kakak aku je... hehehe.... atcually kiterog de join 1 family vacation nih.... bestfriend ayah la... dia de wat vacation nk p perak kt area teluk intan sbnrnye ade kenduri kawin kt ctu... so, dorang cadang nk g bercuti skali... so, rmai la yg join tu... sblm ni aku de g pd... family day kan... so, kali ni g perak pun ngn geng yg sama jgk la... hehehe....

sonok jgk la... aku suke sb h0mstay yg kami duduk sgt la selesa... rse cam tamau blk je... hehehe...

so, hari sabtu pgi kiteorg gerak ke teluk intan... then, keesokan harinya bru la aku gerak ke penang a.k.a KAMPUNG AKU.. sb ade kenduri kawin jgk... almaklum la...tgh cuti skolah ni... ramai la yg nk kawin2 kan..hehehe.... ermm...kenduri sepupu sepapat belah ayah yg wat kenduri kawin nih... ermmmm.... family belah ayah, aku x bpe knl rapat sgt... so, smlm g kenduri tu, bru la tau sedikit sebanyak sepupu dekat dan sepupu jauh belah ayah... ermmm... ramai jgk rupenye sedara mara belah ayah ni... yg special tuh, sumenye keturunan tengku.... huhuhu... kerabat siot!!!... tpi x de pe nk dibanggakan pun.. keturunan sekarang ni hanya tinggal nama jerk!... mcm aku jgk... nama aku tengku masni... mst org ingt... oooo... dia ni kerabat diraja nih... mst duk kt istana kan...kan!... hahaha... hakikatnye x de pun... umh aku tu haaaa.. kt kg. nakhoda... bt caves tu... tiang istana pun belum tentu nmpk kat sna... hahaha... :P

ok!dh stop ctr psl kerabat2 ni... meh aku tunjuk kt korang gmbr2 aku sepanjang 2hari berada kt perak ngn penang nih!... jom! chek it ouT! :P

















No comments: