Followers

Saturday, March 5, 2011

dinner kat klang pulak! =)


ok ni citer nih! :D

semalam aku ngn en. syg g ke klang... hihihi... g sna pun sb nk hantar brg kt BFF aku je... kebetulan, my BFF ckp nk blanje kiteorg mkn... hohohoho... mmg exited la kan... heeee... sonok sgt sb dpt jmpe en.syg, then dpt jmpe BFF aku... kalu jmpe all BFF aku mst lgi best kan... hukkkk.... rindu sgt... hurmmm....

ok!, skrg bkn nk citer psl rindu ok!... hahahha... just nk citer psl we all p mkn mlm... atau nk lebih sedap lgi...org pgl dinner! ahakz!... ;D so thanks a lot kepada MY BFF aku syuhada... mekasih sb kenyangkan perut kami yg tgh lapar giler okeyh!... hahaha... :P

thank berjuta2 lem0n jgk kepada en.syg.... sb sudi temankan budak mucuk awk ni... hihihi... siap bebel2 kt dlm kete tu haihh!!!... bebel + merepek2 dlm kete sb jln jem ya amat!, sian awk kan... tpi, tetibe aku rse mcm nk amik plaster then tampal kt mulut dia tu... sb bising sgt mulut dia ....haiiihhh!

geram2 kt awk pun sy tetap sygkan awk sampai mati okeyh! ingt tauuu..... hiks!... love u so much budak mucuk! =)

thanks for everything... uhukkk.... sgt terharu tahu x.... mekasih sb sabar dgn sy yer.... =)

ops! cam dh bermadah2 la plk... soryyyyyyyyyy... hihihi... ok!, meh aku tunjukkan gambar2 masa kiteorg g klang smlm tu keyh! =)



* hihihi... time ni otw ke klang... sempat lgi snap pic... huhuhu...

* yeah! masing2 dh kenyang... mata nk terpejam dh... ngantok sgt...

* time ni masa nk blk dh.. sempat lgi posing heee... :P

* maaf la yer... saya gila kamera!!! :P

* tgk muke en.syg tu, siyes sgt! tembak kang! senyum skit la budak muckkkkk!!! :P

*ahaaa.... beza kan dgn pic kt ats tu... ni time dah kenyang!!! senyummm sgt la dia tuh! :P

* aaaaaaa...... abis clear! x tgl 1 pun! :P

* pic2 sume ni nmpk aku gemok giler kan!... haihh!!! diet2! :(

* owh! my BFF... thank you so much darling... t blanje lgi keyh!...hihihi... ni la syuhada ruffehe.. a.k.a make up artis okeyh! kalu korang nk tunang or kawin ke... leh la book dia... make up dia hot taw... i like!! ;)

ok... habis daa....
berjam2 nk upload pic ni... hukk... tension btl... seb baik dh settle..
ok j0m tidooo... gud nite sume...

byeee... =)

No comments: