Followers

Saturday, March 5, 2011

m00d hilang...


ptg tadi ingt nk on9 then nk updated blog psl kiteorg g klang tu... tpi mood dh hilang bile tgk status kt fesbuk.... sedih sgt tau x.... nk nangis je... tpi tahan je... bygkan la, aku request relationship aku ngn dia... then ade la nk dkt sebulan bru dia approve... so, hati berbunga2 bile tgk dia approve relationship dgn aku.... rupe2nye... dia terrr request relationship tu.... then dia x tau nk buang camne... trus dia ttp relationship dia kt fb dia.... aku plk... bkak2 je fesbuk, ingt dia btl2 la approve relationship tu.... rupenye... hampa.... wahai wanita2 kt luar ni.... kalu korang kt situasi aku.... adakah korang mengalami perasaan sedih + kecewa seperti aku??

sedih tau x.... malu sgt kot nk relationship ngn budak gemok ni.... bygkan lah dh approve... pastu boleh dia pdm blk..... malu sgt ke? kalu malu jgn bercinta dgn budak gemok ni.... rse mcm dh give up je tau x.... tpi teruskan je jgk..... nk taip ni pun tgh sebak giler... seb baik x menitik air mata... kang ayah perasan plk... arh!, tension btl.....

p/s : sekali sekala.... rindu masa2 solo/single/bujang dlu2.... ;'(

2 comments:

alinaleen said...

salah satu sebab aku deactivate acc fesbuk pn sebab neyh..xpe masni, usaha, jujur, ikhlas dlm berkawan..DIA tahu apa sebenar niat kita. Doa & sabar banyak-banyak yea.. *senyum*

tengku masni said...

hukkk... seb baik ko fhm kan... sbr byk dh ni.... tpi aku x de la nk jadi kan fesbuk tu isu yg besar... cume majok skit je... hahahah.... terpulang dia la nk nilai aku cemane.... kan alin kan... heeee.... ;)