Followers

Monday, March 28, 2011

pergi pasar malam pulak! =)

hehehehee....

sambung lgi citer untuk hari ahad yer.... ;)

keyh!, ptg tdi dh bz2 wat keje, kacau2 en.syg.... smpai la ptg....

malam plak!, akibat terlalu bosan... sb en.syg x lyn kite.... jadi, aku p la pasar malam kakak aku..... hehehe.... dah lama jgk aku x jejak kaki kt psr mlm neh!, sonok plk!.... ilang la jgk bosan2 duk kt umh tu kan.... nk2... yg ade kt umh tu dua beradik ni je.... g dapur, tgk tv, mkn asyik nmpk muke kakak aku jerk!... bosan2.... hahahah..... seb baik dia x bce blog aku...kalu x mmg dh kne luku kepala dh nt... hikhik....

ok!, m0h kite lyn gmbr2 yg aku curi2 snpa masa kt psr mlm tuh! :P


*tgk tuh!, kakak aku nih...kalu bab g psr mlm mmg dia suke sgt!... semangat btl pilih mknan tuh!... memang feberet dia benda alah nih.... :P

*yg ni plk... brader ni jual air kelapa ngn air tebu jerk!, tpi... punya la ramai cust0mer dia..... x dinafikan mmg sedap air dia.... tpi tu dulooooo..... smlm aku bli la lgi teringin sgt.... tgk2!....cehh!! dh x sedap lar... tawarrrrrrr.... hurmmm... :(

* cube korang tgk punya la ramai yg tgu Q.... dasyat2!... smpai kakak aku ckp... abg tu dh tnye kt dia 4x dh nk air ape... still jgk lupe.... bengang je kakak aku....hahahhaa.... :P

*haaa.... yg ni makanan aku... kuih pelita... feberet ai okeyh!, alkisah kuih ni kan.... masa first aku tgk kuih ni... still lgi ade 4-5 bungkus taw... so, aku pun ok la... jln la dlu...kot2 ade lgi yg nmpk best!... then x smpai 5mnt aku pusing blk..tgk2 kuih ni tgl 1 je... ni je yg last!... fuhhh!!...trus aku cop nk bli...hahahah.... :P

*dah akhirnya.... rezeki aku dpt lebih.... sb.. kakak tu kate ade lgi 2-3 biji extra... so, dia ckp amik lah.... lgi pun dh abis dh pun...tgl 1 bungkus je yg tgl.... jadiiiiiiiii.... aku dpt la 7 biji dgn harga rm2... huhuhu.... kalu harga biasa.... 5 biji rm2.... huhuhu... rezeki2.... mekasih yer kakak! ;)

pastuh, ade la lgi aku bli mkanan tuk ayh aku... tpi gmbr2nye x sempat nk amik.... hehehe.... g psl mlm pun... bli2... abis la jgk dlm rm20 hengget!.... duit skrg kan... ;)



No comments: