Followers

Thursday, March 31, 2011

terbawak-bawak

hurmmm.... tak tahu lah.... mcm2 perasaan bermain di minda nih...

rse mcm nk lari dari semua keadaan sekeliling nih... tahu tak!.... yg paling rse tertekan... bile kite x pasti ape yg kite mahu kan... urhh!!!... sgt tekanan.... =(

ermm....tapi aku rase... aku tahu ape yg aku mahu kan.... heeee...ckp mgm k****g jerk! :P

sure la!.... aku tau ape yg aku mahukan.... just nk kehidupan baru... u know wt i mean? urmmm... satu kehidupan yg lebih kurang sama dgn kehidupan skrg... cuma... mahu hidup bersama dgn org yg tersyg... heee... gatai! :P

no laaaa! bkn gatai... tpi ini yg aku mahukan!... x kn nk sekat plk....ye dak!...urmmm...

kdg2, fkr2 blk... mcm ermmm... terbawak2 dri keadaan sekeliling pun ade jgk taw!... ye la.... tgk kwn2, sume dh kawin ade anak.... kan.... kan... so, kite pun akan mula berfikir tentang diri kite... bkn la maksud nk ikut orang!... tapi itukan adalah salah satu fitrah kehidupan manusia... akan lalui jgk situasi atau keadaan mcm tuh!... kan.. kan... jadi... x slhlah aku fkr.... kan... kan.... (byknye kan...hehehe)

dan yg paling penting aku dh ckup umur dh untuk aku fikirkan semua nih.... heee... :P

urmmm... susah nk terang camne... =(

sebenarnya.... byk benda nk luah... tpi aku x boleh nk luah semua kt cni.... huhh!!! seksa btl ni simpan... =(




2 comments:

Puan Nurul said...

hai masni..ape yg tension sgt ni?sabar..sabar... jgn pikir sgt pasal hal kawen2 ni disebabkan kwn2 sekeliling dah kawen..and jgn buat sesuatu sbb nak tiru or sama dgn org lain...mungkin jodoh dorg cepat.. takpela.. yg penting,sementara masih bujang ni..gunakan waktu ni dgn sebaik2nye..nanti dah kawen takla rasa mcm.."huh,nyesalnye kawen awal" or "tak cukup enjoy zaman muda". akak kawen umo 27thn..kwn2 akak da branak pinak..huhuhu..

tengku masni said...

ehehehe...x de la kak nurul...ok lgi nih... cume kdg2 je terbawak2 kan... ;)

hehehe...kak nurul kawin umur 27thn tu kire ok la tu... pasni tgu dpt baby plk la yer... heee... ;)