Followers

Monday, March 28, 2011

selamat hari isnin... hari ni kite bekerja yer... =)

assalamualaikum....

hai.... selamat hari isnin semua.... dan selamat bekerja jgk pada mereka2 yg bekerja pada hari ini.... heee....

tetibe exited + rajin plak nk updated blog hari2.... haaaaahaaahaaa... tgk mo0d jgk sebenarnya.... kalu rajin camni la... mcm2 benda nk citer... kalu dh mls.... citer bergunung2 dlm kepala pun aku tak rajin nk updated...hehehe.... semua ni bergantung pada masa jgk.... kalu aku ade masa free.... rajin la aku nk menaip... kalu x jgn harap la kan.... heee... =)

ok! pepagi tadi kak ct a.k.a boss aku dh ajak aku suh g ikut dia hantar tender... ok!.... aku on jer... mmg nk sgt kuar jejalan... asyik duk ofis je... bosan tau x... hukkk... =(

pas je antar tender kt jkr shah alam.... trus gerak ke jkr cheras... amik tender bru... then, trus g site... kt taman tasik dato' keramat.... pastuh rushing p amik kad hijau CIDB kt jln sentul tuh!, hehehhee..... kad hijau ai dah siap!!!! yeayyy!!! =)

then, pas amik kad hijau tuh!, trus rushing p amik anak kak ct blk dri sk0lah plk... hahahhaa.... pas settle sume bru la aku blk ofis blk.... hehehe... tetibe aku plk yg ter join skali p amik anak dia sk0lah... adoiii.... x kisah lah... janji bkn aku yg drive... heee... =)

ok! tu je tuk hari ni yer.... meh aku tunjuk skit gmbr2 yg sempat aku snap tadi.... heee... ;)


* ini lah kad hijau aku....hehehe... kad hijau ni dh di baharu kan... kt bwh kad tuh nmpk tak dia dh ltk warna dan tahap kelayakan atau kod!... so, disebabkan aku ade diploma kejuruteraan awam... so, aku dpt la kod tuh! (penyelia binaan) kad yg lama dia just letak kod jerk!... skrg dia ltk detail trus... so, cam agak bangga jgk la.... hahahha.... penyelia binaan okeyh!... kalu cam pekerja biasa dia akan tulis (pekerja am) dan byk lagi kategorinya... aku pun x bpe faham sgt.... hehehe... pape pun aku exited giler dpt kad hijau ni okeyh!... pasni aku dh boleh masuk sitE! huhuhu.... ;)

*aku p amik kad hijau tdi kt gand hotel season... tgkt 7... rupenye dlm tuh ade pejabat CIDB lar... x penah jejak pun sblm ni... ibu pejabatnya ade kt ctu... ermmm.. sonoknya kalu dpt keje kt CIDB kan... heeee.... berangan plk dah!... tpi kan... ofis dia best tau... tu yg aku rse cam nk keje kt ctu tuh!.... hahahaha... :P

* ops!!!... tetibe ade plk pic aku kt cni.. ngeeee.... sebenarnya... tdi masa dlm kete aku sempat la amik 1 gmbr... then trus send pic nih kt en.syg... heee.... ;)

pastuh! tnye en.syg... " syg comel tak hari nih...heee.... :P " pastuh dia reply msj aku... dgn confident nya dia ckp aku "tak comel!"... huhhh!! benci taw.... trus maj0k!.... wekkkk.... then dia bls lgi.... "haaa.... majok lah sorg2!... wekkk!! " eeee..... kejam kan dia!... siap la nt.... gggrrhhh!!

No comments: