Followers

Thursday, March 31, 2011

pelamin tunang yg simple! =)

nanti... kalau nak tunang aku nk wat mini pelamin mcm ni je... sgt simple.... mmg aku dh plan lama dh nk wat camnih.... sbnye kt umh aku mmg dh ade site tingkap yg lebih kurang camnih!... so, sng la aku nk deco nt...ngeee... harus laa... aku buat sendiri je... jimat kan.... mudah sgt... langsir just pkai langsir yg ade skrg je kt umh tuh!... still ok lagi.... then tambah skit p0mander ball tu jerk!... kerusi pun aku dh ade... samada nk pkai kerusi cleopatra... atau kerusi kayu jati!.... yg tu aku x sure lgi..heeee... then cri la bunga tuk ltk kt site kiri kanan... last skali cari carpet!.... wahhh!!! aku dpt bygkan sgt cantik!!..ngeee... :P



*haa... pic ni aku amik dri fb kwn aku... dia buat pelamin ni tuk akad nikah... tpi aku nk wat tu tunang...hehhee... ;)

*see! cantikkan!... pencahayaan memainkan peranan sebenarnya... seb baik kt umh aku pun dh ade lampu yg agak glam jgk la... ngeee.... ok la kan! ;)

*diserikan dgn pomander ball kt blkg tuh!...isk!!!... terujanya.... ;)

* haaaa.... ni la salah satu kerusi yg ade kt umh aku... mmg sebijik rupe mcm nih!... tpi gmbr ni aku amik dri google... x dan nk amik gmbr kerusi kt umh aku daaaa... :P

*then yg ni pun sama... kerusi sebijik jgk cam kt umh aku tuh!... cuma warna je lain... tpi tu la.... warna kusyen kt umh tu cam dh lusuh skit la... nk tukar kusyen lain boleh...tpi mkn cos!... hahah... tgk la camne keadaan... so dua kerusi tuk wat tunang dh ade dlm kepala...just tak tau nk pilih mane satu jerk!...heee... ;)



ok! tu jerk aku nk citer psl pelamin tunang yer kwn2...
warna tema majlis tunang tak tau lgi warna pe... ngeee... :P




No comments: