Followers

Wednesday, March 23, 2011

p0mander ball untuk en.syg... =)

heee.... =)

citer ni nk kate lama tu x lama jgk.... hehehe....

baru2 ni aku de la tgk blog org... urmmm... blogger ni tgh wat persiapan tuk majlis besar dia... majlis perkahwinan okeyh!.. ;)

then, tgh aku d0k belek2 blog dia.. aku ter nampak dia ade post tutorial nk wat pomander ball ni..hehehe... so, aku pun tgk la cara2 buat dia.... aku rse sgt lah mudah... trus set my mind blk keje nk bli brg2 then blk umh trus buat!....hahaha....

untuk pengetahuan korang!... sgt jimat tau wat sendiri.... dari korang beli kt kdai tuh!... 2x ganda harga modal korang tahu!... so, aku syorkan..baik korang wat sendiri jerk! ;)

ok!, dengan semangatnye aku mendesign sendirik pomander ball tuh!... akhirnyaaaa.... siap jgk!!!.... heee.... meh tgk ape hasilnya yer... ;)


*ok!...ni la antara brg yg aku bli untuk siapkan pomander bal nih.. ;)

*then, yg ni plk... time bli brg kt kdai tu..aku de nmpk contoh dia...so, aku ikut la cara mcm ni...hehehe.... ;)

*haaaa....bunga dh pun siap dililit2.... cantik tak! ;)

*dan hasilnyaaa.... tadaaaaa.....cantik tak.... siap gantung trus kt kete en.syg tu yer... :P

*aku seacrh kt google... dpt la gmbr ni... sebijik x mcm aku wat...hahahaha.... ;)

mudah je wat benda alah ni...kalu ade brg yg lengkap... dlm 2-3jam dh boleh siap pomander ball nih...heee... ;)

urmmm.... tapi kan... tgk mcm en.syg tak suke jer... sedih tau... ;(
dia ckp bunga warna pink tu dia kureng... urmm... ok la... aku fhmmm.... org laki mane suke kan pink2 nih!... arlegik! :P

tpi... aku suke pink!... tu sb aku wat warna pink... hahaha... :P
then aku pun pujuk la dia.... amik hati dia... aku ckp mcm nih!
"nanti syg wat warna lain plk eh!... warna hitam putih... sesuai dgn kete abg ok! "... ok!
then, bru la nmpk dia senyum mcm x nk senyum!... cehh!! sab0 je lah! :P


No comments: