Followers

Saturday, March 26, 2011

kwn skolah teknik aku ramai yg dh kawin!!!

salam... hai reader ku yg x bpe nk ramai.... hahahhaha... :P

tak kisah la kan... bkn nk jaja kisah aku pun... cume nk meluahkan je kt blog nih!.... hehehe...

ok! berbalik pada tajuk ats tu....

tahukah k0rang!, kwn2 sk0lah teknik aku ramai yg dah kawin tau!, then ramai jgk yg dh beranak pinak, dh ade jgk yg tgh d0k sarat mengandung!... hishh!!! teruja taw tgk mereka... sgt3! happy bile tgk dorang bahagia tau... heee...

so, mcm terfikir plk... ermmmm.... bile plk la time aku nk merasa sume tuh! hekkk! :P

hihihi.... tipu la kan kalu aku x de perasaan nk berumahtangga, ade suami, ade anak2, ade kehidupan bahagia.... hohohoho... kateeeeee perempuan.... sure la ade perasaan mcm tu kan! heee... ;)

ok!, x mo citer pepanjang.... meh layan gmbr2 kwn2 aku yang dh berkeluarga nih!...hehehe... ;)

*ok, yg ni kwn aku nama dia wawa.. ade anak sorg dh... tpi bru ni bru dpt berita dh tambah lgi sorang kot.....hehehe... murah rezeki.... ;)

*yg ni plk nama dia faty... anak dh dua...huhuhu..... murah rezeki tu.... dlu faty ni sgt la giler2... aku rse smpai skrg pun dia still giler2 lgi....hahaha... yg penting dia bahagia okeyh! ;)

*yg ni plk nama dia farrah hana... sgt sweet... dorang bercinta dari zaman skolah teknik dlu... sampai la skrg dh kawin, dan skrg tgh sarat nk dpt bby dh pun... papepun aku doakan korang bahagia dgn kedatangan baby bru nt! ;)

*yg ni plk zaharah.... punnnnn tgh sarat nk bersalin dh.... rsenye due date dia 31 mac ni... lgi bpe hari je.... aku doakan semua nya selamat keyh aminnn! ;)

*ni plk nama dia adlin.... tgh pragnant jgk... tpi x tau bpe bulan dh... rsenye x lama jgk ni bersalin kot... sb dia beh kurang sama ngn zaharah...hehehe... yg dia dukung tu bkn anak dia tau... hehehe... ;)

*ok! yg last plk... ni nama dia leila.... 1 kelas ngn aku dlu.... punnnn giler2 jgk!... hahaha.... anak bru sorg... tgk anak dia... sebijik mcm mak dia... hehehe... ;)

p/s : pada kwn2 ku semua ni... aku doakan korang happy ngn life korang tau... life sebagai seorang IBU dan BAKAL MENJADI IBU... okeyh!... aku sonok sgt tgk korang tau x... bile korang updated status kt fb bru aku tau perkembangan ctr terbaru korang... untung jgk ade fb ni... boleh jgk aku tau perkembangan kwn2 aku ni.. hehehe... love u all.. ;)


**doakan kebahagian kami jgk tau kawan2.... kami sentiasa jge hubungan dgn baik... dugaan tu x yah citer la kan... event kami bru lgi pun... ermm... hubungan kami bru 5bulan taw!....tapi... dh mcm2 perkara kami lalui bersama2.... sampai la ke satu tahap kami berbincang nk jadikan hubungan ni 1 hubungan yg kekal abadi.... tak sabar nk kawin taw!!!... hahaha.... step pertama!... insyaallah kami nk tunang dlu... dlm tahun ni jgk... doakan kami taw kawan2.... ;)


sayang fadhil ahmad sampai mati... love3 so much syg... thanks 4 everything.... ;)

No comments: