Followers

Tuesday, March 8, 2011

mahu...mahu...dan mahu!!

huhhh!!...

time lunch ni la plg sesuai aku nk berblog... tadi jejalan kt fesbuk org... then ternampak 1 status dia tgh pragnant... dia ckp... time drive dia tamau pkai tali pinggang.... sb nt perut dia x selesa... hahaha... ok tergelak je tgk status dia...then trus aku like... heee.... =)

pastu... gatai p tkn profile dia plk... tgk photo album dia.... "oOO.... baru kawin rupenye..." heee.... aku senyum lgi... =)

then tgk plk gmbr dia p h0neym0on... dia g sabah... so, sama mcm BFF aku, bru ni dia g h0neym0on pun kt sabah... heee... aku senyum lgi... =)

then, tgk plk gmbr dia kawin dan tunang.... hurmmm.... hati trus memberontak + tak sabar sgt nk kawin... hurmmm.... aku mula cebekkan muka mcm ni =(

pastu aku terfikir....

aku nk sgt saat mcm tu... sumpah! x tipu... nk sgt... tpi aku tak tau bile aku akan dpt lalui semua tu... en.syg ckp... SABAR, SIMPAN DUIT DULU!!! aku pun... ermmm..... ok.. =(

___________________________________________________________

ok! tu bab angan2...

sambung citer pasal diri aku plk....

ermm... aku de dpt offer dgn s0meone ni.... dia ajak aku keje ngn dia.... mmg tipt0p... kalu aku keje situ... tu la peluang aku nk cari duit lebih utk kawin... haaa... tau x...

jap2!... sebelum tu, aku x kisah la korang nk ckp aku ni gatai ke ape ke... aku x peduli dah...
nt... dh smpai 1 masa... haaa... korang rase la plak.. hehh! :P
myb ni cara aku... so, aku say s0ry awl2 pada sape2 yg x suke okeyh!...

ok!, sambung blk citer... heee... :P

then, s0meone ni ajak aku keje ngn dia... tpiiiiiiii... aku kne hadapi risiko nye plk.... hurmmm... biasa la kan... nk inc0me lebih... keje pun lebih la kan.... heee... =)

ermmm.... keje tu aku x kisah... insyaallah aku akan buat yg terbaik... tpi tu la.... kite bekerja ngn org... kite x tau plk camne hati budi org tu.. baik ke tidak, tah2 just nk kne kan kite je... hurmmm.... =(

runsing aku dibuatnya.... dh bincang ngn ayah.... ayah pun 50-50.... hahahha.... dia nk aku keje ngn org tu... tpi dlm masa yg sama dia takot jadi pape t aku... heee... i l0ve u ayah! ;)

hurmmm.... serius... kalu aku x amik peluang ni... aku x kan dpt merealisaikan impian aku tu.... hurmmm... pening2.... =(

nt aku sambung lagi... kacau plk b0ss aku nih... isk!!





No comments: